|
|||||||
|
Аналіз методичної роботи за І семестр 2015-2016 н.р. Майстер клас вчителя –методиста Кирченкової О.М. «Веб-сайт – інструмент сучасного педагога. Створення власного сайту, блогу» та практичне заняття «Робота на освітніх українських сайтах «Методичний портал».
ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ: Колективні: - педагогічна рада - інструктивно-методичні наради та оперативки - психолого-педагогічний семінар Групові: а) шкільні предметні кафедри (шкільні методичні об’єднання ): вчителів гуманітарного циклу ( керівник Калмикова В.А. ); вчителів математики, фізики, інформатики ( керівник Кирченкова О.М. ); вчителів предметів природничого циклу, фізкультури, основ здоров’я ( керівник Ковалівська І.І.); вчителів іноземної мови ( керівник Онищенко Л.К..); вчителів початкових класів ( керівник Филь Л. І. ); класних керівників ( керівник Ковінько Л.І. ). б) проблемної групи « Методи організації та здійснення навчально-пізнавальної діяльності на уроках іноземних мов в процесі використання акметехнологій» ( керівник Юхименко Ю.М.); в) проектної діяльності: - «Яке глибоке щастя – жить, Бути гідним імені людини, Народу й людськості служить! » ( керівник Ковінько Л. І.) - «Європейське мовне портфоліо як засіб реалізації комплексного підходу до стійкого засвоєння учнями іноземних мов» (керівник Данченко С.А.) План роботи науково – методичної ради школи ( 2015 – 16 н .р.) З метою впровадження в основній школі нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти й нових навчальних програм з усіх базових дисциплін проведено круглий стіл вчителів – предметників та вчителів початкових класів «Організація навчально – виховного процесу у 5 –их класах». Обговорювались питання подолання труднощів періоду адаптації учнів, координації дій вчителів, використання інформаційних ресурсів і технологій для організації взаємодії дорослих і дітейМетодична робота у вимірах сучасності.
Головна мета навчального закладу – формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадянською позицією, готової до конкретного вибору свого місця в житті, виявлення і розвиток здібностей кожної дитини, фізично здорової особистості. Вся система роботи вчителів спрямована на організацію творчої діяльності кожної особистості,створення атмосфери, яка сприяє появі нових ідей і думок, навчання шляхом діяльності кожного учня. Тому в 2015/2016 н.р. школа продовжить роботу над науково – методичною проблемою «Створення ефективної школи через оволодіння новітніми методичними прийомами та технологіями». Структура методичної роботи грунтується на традиційних та нетрадиційних формах роботи: - діагностування педагогічних працівників; - засідання методичної ради школи; - презентація роботи творчих та динамічних груп, предметних кафедр; - декади педмайстерності; - конкурси здоров’я зберігаючих уроків; - методичні аукціони; - школа ППД; - школа молодого вчителя; - творчі звіти вчителів по питаннях самоосвіти; - педагогічні читання; - психолого-педагогічні семінари. Однією з найефективніших форм роботи є кафедра. У школі працює п’ять кафедр: початкових класів, природничих дисциплін, гуманітарного циклу, іноземних мов та кафедра вчителів фізико – математичного циклу. Працюючи над єдиною методичною проблемою, кожна кафедра обрала свою конкретну тему: 1. Кафедра вчителів початкових класів – "Особливості застосування здоров'язбережувальних технологій у початковій школі" (форма роботи- проектна діяльність). 2. Кафедра вчителів предметів природничого циклу – "Формування здорового способу життя" (форма роботи - динамічна група). 3. Кафедра вчителів гуманітарного циклу – "Вивчення передового педагогічного досвіду - як основа самовдосконалення" (форма роботи майстер-клас). 4. Кафедра вчителів фізико – математичного циклу – "Сучасні педагогічні технології в процесі виховання успішної особистості" (форма роботи - творча група). 5. Кафедра вчителів іноземної мови – "Формування успішної особистості засобами нових інформаційних технологій" (форма роботи - проектна діяльність); 6. Творча група: "Плекаймо обдарованість". |
Copyright MyCorp © 2024 |